Riders of the Apocalypse
<Riders of the Apocalypse> and <The Dark Brotherhood> Guild Coalition

Thu Mar 11, 2010 11:11 pm by Nandiux

Greetings...
I am pleased to infor you that both <Riders of the Apocalypse> and <The Dark Brotherhood> have made a Guild Coalition. This means that both guilds will be helping each other in several amoun of stuff such as pve, pvp and also make new friends in the process.

Now for both guilds to easily communicate Me and Whisle (Guild Maser of the Dark Brotherhood) have created a chat …

Comments: 27

EPGP and all you need to Know

Sat Nov 28, 2009 4:45 pm by Admin

Well if you have notices we have talk a lot about EPGP lately well we are still decidind the exact usage of this addon for ROTA but we are already using it in a Beta Phase and we already decided it will be used for GBank so for you to Understand How It Works Read This 3 Posts

Acepted Items For GBank

EPGP addon!

EPGP explanation

EPGP Alts MUST READ THIS!!!

Comments: 0

Recruit
ClassRecruitment Status
Death Knight Open
Druid
Open
Hunter
Open
Mage
Open
Paladin
Open
Priest
Open
Rogue
Open
Shaman
Open
Warlock
Open
Warrior
Open
Log in

I forgot my password

Latest topics
» Hello, hello, hello
Thu Apr 05, 2012 7:18 pm by Poteten

» What is up
Fri Feb 10, 2012 7:09 pm by Poteten

» I'm gonna be a GM
Mon Aug 09, 2010 10:53 am by Angerix

» Application planktonliver
Fri Jul 02, 2010 3:28 am by planktonliverr

» Guildie Pics (go away nan)
Wed Jun 30, 2010 4:27 pm by Frostruin

» LoL
Sun Jun 13, 2010 4:11 pm by Zorphose

» Good Bye Friends
Sat Jun 12, 2010 7:25 am by Deviator

» inv me in your gild pls :D
Wed Jun 09, 2010 4:37 pm by PrototypeX

» about him
Wed Jun 09, 2010 12:04 pm by Guest

December 2018
SunMonTueWedThuFriSat
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar


Officer Meetings

Go down

Officer Meetings

Post  Frostruin on Tue May 04, 2010 11:25 am

Hi guys I dunno if its just me but sometimes i'm a lil confused as to what is going on in the guild. So i suggest that we have a meeting once a week where Officers and the Guild Master discuss stuff about the guild: Ideas and suggestions and just to keep all Officers updated with whats going on in the guild. I wanna hear you guys feedback on this plz.
avatar
Frostruin
Member
Member

Posts : 43
Reputation : 6
Join date : 2010-03-01
Age : 34
Location : Trinidad and Tobago

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  Crazychester on Tue May 04, 2010 5:50 pm

I like the idea.
As for when and where, that might be a little tougher, since everyone is on different time zones. Would using Vent work? If not, maybe Skype/MSN?
avatar
Crazychester
Member
Member

Posts : 31
Reputation : 1
Join date : 2009-10-28
Location : Right... Behind... You... Look Out!

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  Frostruin on Tue May 04, 2010 7:14 pm

Well we can try any of the three just lemme know which one you all choose and time and day.
avatar
Frostruin
Member
Member

Posts : 43
Reputation : 6
Join date : 2010-03-01
Age : 34
Location : Trinidad and Tobago

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  Slash (Supreme Overlord) on Tue May 04, 2010 11:10 pm

yay! i finally found out how to change my name, i also messed with my forum sig (damn i must be bored). anyway i dont have a mic so both vent and skype are out for me but i think i might have an msn account (probably idiotonfire (dont ask long story)). but then if its gonna be text why not just do it in officer chat?

PS. i feel bad for all of you not getting to hear my sexy voice. ive been told i sound like a cross between jigsaw, napolean dynamite, and lawrence fishborne. Suspect

_________________


Click on it if you dare!
avatar
Slash (Supreme Overlord)
Member
Member

Posts : 29
Reputation : 10
Join date : 2009-10-25
Location : no idea. they wont tell me

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  PrototypeX on Tue May 04, 2010 11:50 pm

+1 for ventrilo/MSN conferences

_________________
avatar
PrototypeX
"El Cangri"


Posts : 320
Reputation : 19
Join date : 2010-01-19
Age : 25
Location : Nowhere

View user profile

Back to top Go down

Nice Idea

Post  Windrain on Sun May 09, 2010 2:20 pm

Pretty Nice Idea we should make Nan approve that +many of the officers already like it

Windrain
Member
Member

Posts : 23
Reputation : 0
Join date : 2009-10-25
Age : 26
Location : Honduras

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  Shiki on Sun May 09, 2010 2:43 pm

I want the officer's meeting be outside Silvermoon at our Guild's Tree (if u don't know which is the guild's tree u suck) . and we sit in a circle and som1 make a fire .. and we push Devi over a cliff to laugh and start bizz ;] .
avatar
Shiki
Guru Ryder
Guru Ryder

Posts : 176
Reputation : 13
Join date : 2009-10-25
Age : 28
Location : 5 miles to the closest shop

View user profile

Back to top Go down

I love Shiki

Post  Windrain on Sun May 09, 2010 3:05 pm

+1 to that
And Our Guild Tree is near PH GTree or it was The Dark Brotherhood Gtree oh well all offizars need 2 know where the guild tree is

Windrain
Member
Member

Posts : 23
Reputation : 0
Join date : 2009-10-25
Age : 26
Location : Honduras

View user profile

Back to top Go down

I hate Shiki

Post  Deviator on Mon May 10, 2010 10:48 am

Shiki why push me ?????? From the Cliff Sad Sad Sad Sad Sad
avatar
Deviator
Ryder of WTF
Ryder of WTF

Posts : 138
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : India

View user profile

Back to top Go down

Re: Officer Meetings

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum